Гарантія

Всі товари, які продаються в нашому інтернет-магазині мають гарантійний термін від 1 року до 25 років. Термін гарантії залежить від виду товару та сервісної політики виробника.

Отримання товару

При отриманні товару у відділені (або в магазині) потрібно обов’язково в присутності кур’єра (менеджера) зробити якісну і кількісну перевірку товару згідно з розрахунковим документом, який обов’язково висилається (видається) разом з товаром. Зверніть увагу на цілісність виробів, відсутність механічних пошкоджень. Переконайтеся, що кур'єр (менеджер) видав вам усі необхідні розрахункові документи, що засвідчують факт купівлі, з позначкою про дату продажу.

Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, не розкриваючи упаковку, повертайте замовлення кур’єру (менеджеру), ми обов'язково його замінимо. Претензії щодо зовнішнього вигляду приймаються тільки в момент доставки. Ризик випадкової втрати або пошкодження виробу переходить до споживача з моменту передачі йому товару.

Усі претензії до зовнішнього вигляду товару, які не стосуються функціональних властивостей, після його прийняття та оплати не є аргументом для його заміни або повернення.

Повернення та обмін товару

Повернення/обмін товару можливі на протязі 14 днів з моменту його отримання в магазині або у відділенні кур’єрської служби. Повернення/обмін відбувається згідно Закону України «Про захист прав споживачів» за дотримання наступних вимог:

  • товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей тощо;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики, пломби та заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін чи повернення товару проводиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого відповідним виробником, про те, що умови експлуатації не були порушені.

Оплата послуг за повернення /обмін товару належної якості відбувається за рахунок покупця. Якщо повертається/обмінюється товар неналежної якості, тоді послуги кур’єрської служби оплачує наш інтернет-магазин.

Гарантійний випадок

У випадку настання гарантійного випадку потрібно зв’язатися з нами за номером +38 (067) 267 09 09​, +38 (050) 267 09 09 або електронною поштою amperok.shop@gmail.com вказати свій номер телефону або номер розрахункового документу.

Якщо товар підлягає заміні, його потрібно вислати нам у відділення Нової пошти №1, що знаходиться за адресою Тернопільський р-н, с. Плотича. Доставка гарантійної продукції відбувається за наш рахунок.

Якщо товар підлягає гарантійному ремонту, його можна вислати:

  • у відділення Нової пошти №1 за адресою Тернопільський р-н, с. Плотича;
  • безпосередньо виробнику (наприклад стабілізатори).

Якщо товар висилався нам напряму, ми оформляємо бланк гарантійного випадку і відправляємо товар на експертизу виробнику. Після підтвердження гарантійного випадку проводитися гарантійний ремонт або заміна товару на аналогічний новий. Як правило, дана процедура займає від 1 тижня до 3-х.